Online marketing Nyíregyháza

Szociális hálók felületeinek stratégiai kiaknázása

Online marketing Nyíregyháza

Hatásos reklám és marketing vállalkozásának

Online marketing

Online marketing Nyíregyháza

Turbózza fel forgalmát velünk!

Kifejezetten szociális hálózatokra szakosodott online marketinggel megsokszorozhatja weboldala, webáruháza, fizikai boltja forgalmát.

Online marketing Nyíregyháza (4400) városban.

Számoljon velünk!

# Facebook Hirdetési újság
Megjelenik 500.000 db/3 NAP 18.000 db/2 HÉT
Elért emberek 8.000. 3 NAPonta ~5.000. 2 HÉT alatt
Mérhető-e IGEN nem
Pontosan célozható-e pl.: korcsoportra vagy nemre? IGEN nem
Árak hozzávetőlegesen ~20.000./hónap ~60.000./hónap
Vásárlók száma ~1-2% elért emberekből ~0,2-0,5% elért emberekből

Az online megjelenő hirdetések illetve online média cikkek, posztok, utalások, hozzászólások, ajánlások (hogy csak néhány lehetőséget említsek) sokkal gyorsabban jutnak el a célközönséghez, mint egy újságban megjelenő hirdetés.

Az újságot szerkesztők megvárják, amíg a hirdetők vagy saját üzletkötőik leadják megrendelésüket. Ezt nevezzük lapzártának. Ettől a pillanattól megkezdődik a tördelés,
szerkesztés, majd a nyomda kinyomtatja, kiszállítja és elosztásra kerül a lapterjesztőkhöz, kihordókhoz. Összehangolt, precíz, gyors, alapos és tapasztalt munkával is csak nagyon lassan lehet eljuttatni a lakossághoz.

A másik probléma, hogy a lakossághoz, azaz egy adott lakóközösség minden tagjához eljuttatják (elvileg) a médiumot. Ezzel a probléma az, hogy pl. egy láncfűrészt hirdető vállalkozás reklámja eljut olyan háztartásokhoz is, ahol panel lakások vannak, vagy egy német autószalon reklámja az akciós olajcseréről, miközben a család kifejezetten francia autóval autózik több, mint 20 éve. A példákat sorolhatnánk sokáig.

A másik gond a fentebb leírt példákkal nem csupán az a baj, hogy nem pontos a célzás, hanem ezzel felesleges energia (nyomtatási költség, kihordás, szerkesztés költsége, stb.) és felesleges idő (nyomtatás, kihordás, szerkesztés, stb.) generálódik. Ez alatt az idő alatt, ha pontos lenne a célzás, sokkal hamarabb lehetne elérni a célközönséget.

Az online felületeken való megjelenés sokkal gyorsabb és költséghatékonyabb. Miért? Mert a fent említett problémákat nem ismeri.

Pontosan beállíthatóak a célközönség adatai. Tökéletesen beállítható például a következő célközönség: nők, akik Nyíregyházán és 10 km távolságon belül laknak, 18-35 év közötti, érdekli a divat. A célzás beállítása szinte tökéletes.

Ezen felül, egy saját online felület létrehozása után, annak publikálása, csoportokban való megosztása is tökéletes “hirdetési forma” lehet, ha ismerjük ennek technikáját és lehetőségeit.

Ők már minket választottak:

Weboldal készítés partnere Nyíregyházán az OTP Pénzügyi Pont.
Weboldal készítés partnere Nyíregyházán az EMF Kft.
Weboldal készítés partnere Nyíregyházán Szonja Dudik.
Weboldal készítés partnere Nyíregyházán Stroby Kft.